DLC Dying Light 2 Stay Human – Ronin Pack اکنون رایگان در دسترس است

DLC Dying Light 2 Stay Human – Ronin Pack اکنون رایگان در دسترس است

پس از انتشار بسته رایگان Authority، بازی Dying Light 2 Stay Human Techland یک بسته DLC رایگان دیگر دریافت کرد. این بار، این بسته رونین است که بازماندگان شهر را نشان می دهد.

 

بار دیگر، این تنها یک بخش از یک بسته سه قسمتی است. این شامل یک قفسه سینه، دونده و کفش ورزشی است. فردا همه بازیکنان می توانند روسری، بریس و دستکش را به صورت رایگان دریافت کنند. این سلاح در 25 فوریه در دسترس خواهد بود و احتمالاً هفته آینده بسته DLC رایگان دیگری را برای گروه Renegades خواهیم دید.

 

Dying Light 2 Stay Human  در حال حاضر برای Xbox One ، Xbox Series X/S، PS4،  PS5 و PC در دسترس است . می‌توانید بررسی ما را در اینجا بررسی کنید. این عرضه DLC رایگان تنها آغاز پشتیبانی پس از راه اندازی توسعه دهنده است. مجموعه جدیدی از چالش ها در ماه مارس منتشر می شود در حالی که رویدادهای "آلوده جهش یافته" در آوریل می رسند. سپس مجموعه دیگری از چالش ها را در ماه مه و به دنبال آن اولین DLC داستان پولی در ماه ژوئن خواهیم دید.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو DLC Dying Light 2 Stay Human – Ronin Pack اکنون رایگان در دسترس است

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/2fdc

خبرنامه بازی ها

گالری